V NAŠÍ CHOVATELSKÉ STANICI ZAVLÁDL OBROVSKÝ SMUTEK :-(

01.07.2015 13:32

Dnes,ano,dnes,jsem udělala největší chybu mého života,chybu,která mě bude sžírat až do konce mých dní..

Podle nastudovaných informací o vstřebávání vit.D a denním světle ,které je jeho přirozeným zdrojem,jsem 

dnes vzala všechna miminka vrh A i B do našeho obýváku,ke mně na postel,kde svítí sluníčko,NÉ PŘÍMO,ale svítí.

Krmila jsem freťátka masem s rozemletými granulkami,protože takhle upravené maso sami papat nechtějí a když jsem takto

dokrmila všech 19 miminek a chtěla si pochovat a pomazlit miminka,která jedla jako první,čekal mě obrovský šok..

2 miminka už byla mrtvá a tři slaboulince dýchaly.Hned jsme je zchladili a snažili se miminka oživit a udržet na životě..Bohužel marně..

5. miminko naposledy vydechlo,když jsme vkročili do veterinární ordinace :-( 

Ostatních 5 miminek,která na tom také nebyla nejlépe,ale přesto lépe než ta předchozí,dostala pod kůži Glukozu a malou dávku kortikoidů.

Miminka se probrala a nyní už jsou v naprostém pořádku u své maminky.Miminkům z Vrhu B + malé Amali,která je u Deny se nic nestalo a teplo jim nijak nevadilo( do nedávna jsem je měla u postele v obýváku,tak na teplo byla asi zvyklá.Každopádně děkuji Bohu,že aspoň těm se nic nestalo a 5 miminek od Glorinky se podařilo na veterině zachránit.  Pro jistotu ještě čekáme na výsledky pitvy,ale na 99% za jejich úmrtí může přehřátí.

Vím,že se chovatelům stávají různé chyby a nejen chovatelům,vím,že někteří je tutlají a zametají pod koberec,aby měli čistý štít,

ALE TO JÁ ODMÍTÁM,NEBUDU LHÁT,TADY MÁTE CELOU PRAVDU,MOJE CHYBA,I KDYŽ DOBŘE MÍNĚNÁ,CHTĚLA JSEM PRO FREŤÁTKA TO NEJLEPŠÍ,ABY NEMĚLA PROBLÉMY S NOŽIČKAMA,ABY MĚLA VŠECHNO TAK JAK MÁ BÝT A BYLA ZDRAVÁ..TAK JSEM UDĚLALA TU NEJVĚTŠÍ BLBOST NA SVĚTĚ  A DOSTALA JSEM VELMI,ALE VELMI KRUTOU LEKCI...I KDYŽ DÁVÁME DOPLŇKY JAKO NUTRIMIX A ROBORAN GEL,APPLAWS GRANULKY ,KOČIČÍ MLÉČKO OD ROYAL CANINU ..TAK VITAMÍN D JE TAKÉ POTŘEBA A NEJEPŠÍ ZDROJ JE DENNÍ ZÁŘENÍ A KOMERČNÍ KRMIVA NEBO-LI GRANULE,ALE TY MI PAPAT NECHTĚJÍ,JEN Z TOHO PRSTU...

 

PROSÍM!!VŠECHNY ,KDO TO ČTOU,OPRAVDU PROSÍM,DÁVEJTE V LETNÍCH TEPLÝCH DNECH POZOR NA SVÉ MILÁČKY!!!OBZVLÁŠTĚ NA MLÁĎÁTKA A STARŠÍ FRETEČKY!!!VEMTE SI Z TOHO PONAUČENÍ A NEOPAKUJTE MOJÍ CHYBU.CENA ZA NÍ,JE VÍC NEŽ VYSOKÁ.. :-(

 
 

NA PAMÁTKU TĚM NEJÚŽASNĚJŠÍM A NEJSTATEČNĚJŠÍM MIMINKŮM NA SVĚTĚ :-( 

NIKDY NA VÁS NEZAPOMENEME,VŽDY ZŮSTANETE V NAŠICH SRDÍČKÁCH...

 

Každá maličká dušička,
ať už člověčí či zvířátka,
cenu obrovskou má,
její odchod velkou ránu v srdci zanechá..

Když v očích slzy pálí a srdce zmáhá žal,
svůj život za jejich,by člověk dal..
I to nemožné se snaží udělat,
jen oni věděli,jak měl je člověk rád..
Jen to nejlepší pro ně chtěl
a pak mu nezbylo víc,
než pět prázdných těl..
Boj se ukončil,
smrt už vyhrála,
Jen krátce žil každý z nich,
mé srdce od té chvíle umírá
- zmáhá ho hřích..
krvácí velkou ranou znova,zas a stále,
od které nepomůžou
ani na tom nejlepší operačním sále..
Tato rána se už nikdy nezacelý,
už nikdy nebude život jako dřív,
za úmysl dobrý,špatně provedený,
už navždy ponesu tíhu,za jeden hřích..
Moře slzí už je vyplakané,
hořkou bolestí je víc než slané..
Sůl pálí a vpíjí se do hlubokých ran,
cítím,oheň v duši,do plamenů bolesti se propadám..
Jejich stíny se staly krajinou,kde stále srdce bolí,
bolí a přesahuje do další dimenze,
Do dimenze,kde navždy zůstanou v mých očích tekutou solí
a smutnou duhou v mé oční panence..
Šípy času ponesou nás dál,
nikdy na vás nezapomeneme,
snad za duhovým mostem
se vzpomínkou žijete dál..
Věnováno,těm nejlepším a nejstatečnějším miminkům na světě ...
 

 

—————

Zpět