Lososová pasta

25.10.2014 15:13

Protože už delší dobu freťulky neměly lososovou pastičku,tak dnes dostaly pořádný nášup.

Darleenka šla jako první,musela jsem si jí vzít na postel a vychutnat si tu chvíli klidu s ní,kdy se mě nesnaží sežrat a má mě ráda.Glorinka si myslela,že mi uteče i s celou tubou pasty :-) Nepovedlo se,tak se ochotně nechala chovat a drbat.Dante a Wali baštili společně,kluci jsou stále spolu,spí v klubíčku a i o pastu se podělili.Na to ,že jsou v pubertě a brzy i v říji,mi dělají velikou radost. Airo na mě vystrčil bříško a labužnicky se nechal drbat,když už rozmazlovat ,tak se vším všudy,je to můj malý gurmán :-) .Woodýsek dostal Lososový olej,neboť on se na lososovou pastu tváří asi tak : Losos!pomóóóc! :-D Ale los.olej má rád,tak si taky pochutnal.Denynka šla jako poslední a velice si vychutnávala přítomnost lidí i jejich pozornost,pasty si občas lízla,ale nebylo nic důležitějšího než mazlení a drbání :-)

Bohužel,při prohlídce freťulek,jsem zjistila,že Wali má pokousaná záda,takže Aira už musím oddělit.Tak dnes vyrábíme ohrádku,která kluky udrží od sebe.Airo je totiž celý tatínek a nějak samečky nemusí a i přes to,že je asi víc jak o půlku menší než Wali,tak se Wali nebrání a nechá se kousat,truhlík můj obrovskej.Airo půjde kolem prosince vykastrovat,tak snad ho ty jeho anti pudy proti samcům přejdou.

 

Fotky k článku ddám později,neboť jsem stále ještě bez připojení a články rychle dopisuji kde se dá,když se  někde připojím.

 

—————

Zpět